Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Зв’яжіться з нашим менеджером, щоб оформити заявку на повернення або обмін товару за телефонами: (050) 390 0883 Viber
У відділенні «Нова Пошта»:
У пункті самовивозу Одеса, вул. Софіївська, 15 Дотримуйтесь цих рекомендацій, щоби поверненя або обмін товару пройшов легко:
Будь ласка, повідомте нам упродовж 2 діб після отримання замовлення, якщо вам прийшла не та кількість, яку ви замовляли.
Під час транспортування товару логістичними компаніями можуть виникнути форс- мажорні обставини. Ми радимо перевіряти кожну посилку у відділенні й не забирати посилку неналежного вигляду:
Ви маєте законне право відмовитися від такої посилки.
Просто відмовтеся від отримання такої посилки прямо у відділенні й повідомте про це нам за телефонами: (050) 390 0883 Viber
Ми вирішуємо подібні ситуації безпосередньо зі службами доставки, а вам повторно відправляємо замовлення. Якщо ви все ж забрали посилку з дефектом, ми ніяк не зможемо вплинути на ситуацію з проблемною доставкою.